udostepnianie dla innego vu+

udostepnianie dla innego vu+

Postnapisał monisia27 środa, 30 listopada 2016, 10:54

Witajcie.
Mam problem dla którego na forum nie widzę rozwiązania.
jeśliby ktoś znalazł chwilę i doradził.

Mam vu solo 2 z dyskiem, dziś kupię vu zero.

Potrzebuję tak skonfigurować je ze sobą w sieci wifi aby vu zero widział zasoby dysku vu solo 2 oraz mógł zdalnie nagrywać na dysk vu solo 2.

Dodam, że aktualnie mam hyperiona na obu dekoderach.

z góry dziękuję za pomoc
monisia27
 
Posty: 14
Dołączył(a): środa, 30 listopada 2016, 10:48
Dekoder:: Inny dekoder

Re: udostepnianie dla innego vu+

Postnapisał zukon środa, 30 listopada 2016, 11:10

Zapomnij o nagrywaniu po WiFi. Tylko po kablu!

Na solo2 odpalasz sambę, na zero podpinasz się do zasobu sieciowego najlepiej przez network browser.

Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka
Pomóżmy:
https://zrzutka.pl/jagoda




Tymczasowy link do pobierania Hyperion 5.7


Tymczasowy link do pobierania Hyperion 5.5 SH4

NIE POMAGAM NA PW!!!
OGLĄDANIE PŁATNEJ TELEWIZJI BEZ OPŁACONEGO ABONAMENTU JEST PRZESTĘPSTWEM
Avatar użytkownika
zukon
Administrator
 
Posty: 7641
Dołączył(a): piątek, 6 marca 2009, 21:13
Lokalizacja: 3miasto
Dekoder:: GI XPeed LX3

Re: udostepnianie dla innego vu+

Postnapisał monisia27 środa, 30 listopada 2016, 11:20

A odtwarzanie po wifi zadziala czy tez nie?sprzedawca vu zero zapewnial ze bedzie dzialalo.
Gdzie sie odpala ta sambe?musze to zainstalowac (w bluepanel jesli sie nie myle jest jakas ikona dlna) thx

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka
monisia27
 
Posty: 14
Dołączył(a): środa, 30 listopada 2016, 10:48
Dekoder:: Inny dekoder

Re: udostepnianie dla innego vu+

Postnapisał sq9 środa, 30 listopada 2016, 12:31

Samba jest w BP/mount center
najpierw czerwonym zapisz potem zielonym uruchom :idea: trzeba to zrobić w w solo i zero
musisz też network browser przeszukać siec i zamontować zasoby :idea:
HYPERION 5.7
Avatar użytkownika
sq9
BetaEkspert
 
Posty: 1585
Dołączył(a): środa, 17 marca 2010, 22:38
Lokalizacja: Jo90db
Dekoder:: Inny dekoder

Re: udostepnianie dla innego vu+

Postnapisał monisia27 środa, 30 listopada 2016, 12:32

Ok bede probowal:)

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka
monisia27
 
Posty: 14
Dołączył(a): środa, 30 listopada 2016, 10:48
Dekoder:: Inny dekoder

Re: udostepnianie dla innego vu+

Postnapisał monisia27 piątek, 2 grudnia 2016, 12:10

Odpalilem na solo sambe,zapisalem I uruchomilem.nastepnie na zero wlaczylem sambe zapusalem I uruchomilem.wlaczylem network browser I wyszukuje mi sieci nic nie mozna nacisnac ale tez nic nie znajduje.trzeba go zresetiwac powerem.co na to poradzic?moze gdzies popelniam blad.
Dzieki

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka
monisia27
 
Posty: 14
Dołączył(a): środa, 30 listopada 2016, 10:48
Dekoder:: Inny dekoder

Re: udostepnianie dla innego vu+

Postnapisał sq9 piątek, 2 grudnia 2016, 12:49

jak nic nie wyszukuje ?
jak samba jest włączona to musi być widoczny przynajmniej tuner z którego wyszukujesz :idea:
sprawdź czy działa feed czyli czy z siecią wszystko OK :idea:
HYPERION 5.7
Avatar użytkownika
sq9
BetaEkspert
 
Posty: 1585
Dołączył(a): środa, 17 marca 2010, 22:38
Lokalizacja: Jo90db
Dekoder:: Inny dekoder

Re: udostepnianie dla innego vu+

Postnapisał monisia27 piątek, 2 grudnia 2016, 13:04

Ok sprawdze:)

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka
monisia27
 
Posty: 14
Dołączył(a): środa, 30 listopada 2016, 10:48
Dekoder:: Inny dekoder

Re: udostepnianie dla innego vu+

Postnapisał monisia27 piątek, 9 grudnia 2016, 11:09

Vu solo udalo sie podlaczyc zasoby media,za to vu zero nie widzi nawet siebie.co moze byc przyczyna? Mam net playa lte,ale ostatnio mieli jakies problemy wiec na teraz u: 5mb d: 3mb.wina sieci czy cos innego?

Wysłane z mojego KIW-L21 przy użyciu Tapatalka
monisia27
 
Posty: 14
Dołączył(a): środa, 30 listopada 2016, 10:48
Dekoder:: Inny dekoder

Re: udostepnianie dla innego vu+

Postnapisał markos79 niedziela, 8 stycznia 2017, 17:45

Witam.Podepnę się pod temat z moim tematem;
viewtopic.php?f=113&t=8252
Nie jestem zaawansowanym użytkownikiem zasobów w sieci i Hyperionów...
Wszystko próbowałem na chybił/trafił czy na czuja i chłopski rozum.
Nie udało mi się uzyskać zasobów z 2 dekodera.Niby połączyłem się z 2 dekoderem i zamontowałem dysk ale brak zasbów w MEDIA mam taki komunikat?Jest tam dużo opcji w Samba czy tak dobrze mam?
IP przypisane do hosta- jakie ip 2 dekodera? czy tego w którym uruchamiam?
Udział -hdd czy media mnt?rootfs?
Netwoe Browser,zarządzanie udziałami,dodawanie;
typ udziału jaki?NFS czy CIFS jak CIFS jakie hasło root,root?
Ip serwera?-2 dekodera czy czy tego w którym uruchamiam?
Udostępniony udział serwera-/export/hdd/
użyj jako hdd-Tak,nie?
Opcje montowania?rw,nolock,soft?
Proszę o weryfikację co gdzie ustawić ,albo jakiś łopatologiczny opis.\
Dzięki,hej.
VU+Solo4K oraz VU+ Solo2-Hyperion 5,2,ADB-BSKA OpenPLI 8.6.0 Nand i Hyperion 4,5-USB
markos79
 
Posty: 101
Dołączył(a): sobota, 7 lutego 2015, 08:22
Lokalizacja: Kuj-pom
Dekoder:: Inny dekoder

Następna strona

Powrót do VU+

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości